Dagen före dagen före dopparedagen...

Ojoj. Det är alltid spännande det där när man ser fram emot något. Tiden K R Y P E R fram när man väntar på att det äntligen ska bli dags...
Men jag har haft så fullt upp med annat att jag knappast hunnit vare sig tänka eller känna efter, och plötsligt sitter man här och det är kvällen före det är dags att sätta sig i bilen och bege sig upp till Arlanda. Allt är förstås klart - pengar, pass och pilljetten - men det är ändå alltid något som man lyckas ha glömt/förträngt.
Mitt i allt höll jag på att svimma big time på jobbet idag, och den i all hast konsulterade farbror doktorn konstaterade att mitt blodtryck var lägre än vanligt (hur nu det var möjligt). Gissa om jag fått 613 kommentarer om resfeber av min omgivning idag? Dementeras härmed å det bestämdaste! ;)
Nåväl. Efter att ha vilat under dagen mår jag okej, förutom en blixtrande huvudvärk. Men det är ju sådant man har Ipren till, så det är bara att ta tag i de sista förberedelserna både i hemmet och inför resan.
Är det inte ironiskt att just imorgon, dagen D, blev det just min sons tur att ta med hembakt fika till Tea Time som de har varje vecka på engelskan. Chokladbollar ska det vara, är min son på det klara med. Givetvis var smöret slut när jag skulle ta mig samman förut, men känner jag oss rätt så är det fler inköp som behöver göras så här i sista stund...

Kommentarer
Postat av: F & B

Hmm...svimma på jobbet...kanske dags för semester???

Tur att det bara är en lektion kvar...

För imorgon vid den här tiden är vi inkvarterade på vårt Arlanda-hotell.Och sen bär det av!

Ses imorgon, kram

2011-02-23 @ 22:23:39
Postat av: Marie

:)

2011-02-24 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0