Morgonen gryr...

Eller nja, kanske inte. Klockan är nästan tjugo i sex och det är becksvart runtomkring mig när jag skriver det här inlägget. Jag, som brukar vara som en zombie hämtad ur en John Ajvide Lindkvist roman före halv åtta på mornarna, och som är sällskapets sjusovare sett till ordinär väckningstid på vardagarna, sitter nu här här alldeles ensam och ser ut som en pärluggla i sängen.

Om tio minuter kommer det dock att vara desto större aktivitet här i vårt lilla kollektiv (vi har hyrt ett familjerum för natten så det känns lite som på kollo, fast utan Cornelis) men ännu så länge snusas det fridfullt omkring mig.

Jag har en skum förmåga att alltid vakna tio minuter innan väckarklockan när jag är iväg på olika saker och där jag har en viktig tid att passa. Jag misstänker därmed starkt att anledningen till att just jag är först på plan idag är att mitt lilla "spindelsinne" är aktiverat.

Detta får bli mitt sista inlägg på svensk mark. Om internetguden är med oss kommer nästa inlägg att komma från NY.

Ha det så bra
//Marie


Kommentarer
Postat av: annicka

Ha det så bra allihop! vill gärna se bilder och höra allt om denna resa! kram från Annicka och en kvällspigg Jodie

2011-02-25 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0