På plats på flygplatshotellet

Så har det nu äntligen blivit dags! När min sista lektion slutade klockan fyra i eftermiddags satt resten av resesällskapet utanför och väntade... Bara att packa ihop och kliva rakt ut i äventyret.

Nu sitter vi på flygplatshotellet där vi bokat rum och myser. (Extra mysfaktor är förstås FBK:s 2-0-ledning mot AIK några mil söderut från vår position) Resan hit gick smidigt och inbegrep fyra goda små rätter, depåstopp för godisinköp på OKQ8 och en viss dramatik kring en kamera.



På plats på Park Inn, Arlanda med min kära lilla mini-pc. Hotellet är kanske inget inredningsarkitektoriskt mästerverk, men sängen känns lovande och mycket lockande...

Jag har hunnit med skype-samtal med barnen - gulp! saknar dem redan - och vi håller för närvarande på att planera inför morgondagens begivenheter.

I morgon blir det väckning vid sex-snåret (och viss kamp för att få i sig frukost "mitt i natten") innan vi vid åtta skjutsas in till terminalen och flight SAS SK903.  Klockan 10.40 ska flyget lyfta, och det beräknas landa 13.35 lokal tid på Newark-flygplatsen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0