American Idiot <3 <3 <3

Den här affishen satt på stan och hade gärna fått följa med hem. Vilken tur att jag är en laglydig person!
Helt otroligt nog lyckades vi tajma in vårt besök i NY med BJ Armstrongs´s sista framträdande för den här gången. Med tanke på de problem vi hade att ta oss iväg vågade jag först inte tro att vi skulle hinna fram till söndagskvällen då BJ och ytterligare tre personer i originalcasten skulle göra sin sista föreställning.
Lyckan var därför total när jag stod utanför St James theatre på söndagsförmiddagen och insåg att jag faktiskt var en av dem lyckliga som stod med en biljett till den utsålda föreställningen senares samma kväll!
Uppsnofsad av min privata frisör ;)
Det rådde foto och filmförbud under föreställningen, så några bilder från den kan jag tyvärr inte ge er.
Däremot fick man efteråt via mail en länk till kvällens framförande av  sista låten (som ju alla som följer G D vet alltid är Good riddance) att ladda ned och ha som minne. Min kära son hjälpa sin tekniska idiot till mor att få in den i mobiltelefonen så att jag kan ha den som ringsignal.
Här är länken till min review i New York Times ´s hemsida!
http://community.nytimes.com/rate-review/theater.nytimes.com/show/24513/American-Idiot/overview

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0