Ett litet myrsteg närmare drömmen

Jag fick ett meddelande idag. Ett enkelt litet mail som jag kanske tolkar in alldeles för mycket i, men det gör inget. Det gav mig precis den lilla boost som både jag och mitt självförtroende behöver.

Nu dj..vlar.

Jag kom just ett litet myrsteg närmare min dröm!

Idag blir det hockey och utgång efteråt.

Jag har dessvärre inte vuxit ifrån min vinnarskalle ännu, men för en gångs skull kommer jag sitta där på en krog någonstans i Karlstad med ett drömskt leende på läpparna oavsett vad det nu kommer att stå på jumbotronen när hesa Fredrik ropat.

Fast jag har en riktigt bra känsla även när det gäller matchen. Det viktiga är förstås att FBK tillbaka, och det är inte hela världen om man förlorar ibland så länge man bara är på banan. Men jag ser en tight match fram för mig, målsnål och med regelrätt ställningskrig. Kanske bara 1-1 och så avgör ett av lagen i sudden. Jag tror banne mig att det kan bli FBK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0